top of page
Søg
  • Domina Hermine

Tilbage med nye koncepter

Opdateret: 19. maj 2020

Kære slaver,


Ventetiden er ovre, og jeg tager igen imod slaver i min torturkælder!

Jeg har nydt tiden på en ødegård i Sverige og har sågar haft besøg af et par slaver til kærlig behandling. Jeg har udviklet og forfinet mine slaveophold, så der forhåbentligt er flere sultne slaver der vil underkaste sig dominas lyster. Jeg kan mærke, at jo mindre slaven har at sige, jo bedre. ;) Det er slaverne der skal please mig. Ikke omvendt. Jeg laver slavekontrakter på mine præmisser, og nu findes der også en mere hard core udgave med meget få rettigheder til slaven. Lige som jeg aller bedst kan lide det. :)


Flere har spurgt ind til slaveopholdene og jeg har derfor bedt en af mine slaver beskrive opholdet i Sverige. Det var en af de hårdeste, jeg har været med til, så I kan glæde jer til en forhåbentlig fed fortælling. Den er skrevet til jer.


Derudover kan I for fremtiden forvente flere ledige formiddagstider, en introduktions-session til de helt grønne og muligheden for et livsstilsforløb til dem af jer, der trænger til at forbedre formen og tabe et par kilo. Nogle motiveres bare mere af pisk end af gulerod. 😈


Vel mødt!


Domina Hermine




926 visninger1 kommentar

Seneste blogindlæg

Se alle
bottom of page