top of page
Søg
  • Domina Hermine

Slaveberetning: 10 timers torturfangeskab hos Domina Hermine i Sverige

Skrevet af Slave #462


Jeg havde længe drømt om et slaveforhold på kontrakt og gerne over længere tid. Jeg har været slave hos Domina Hermine i noget tid, og spurgte ind til muligheden for et slaveophold i Sverige, som jeg kunne se hun annoncerede med. Det lød hard core og vildt, men jeg kunne mærke, det var noget jeg måtte prøve at udleve, selvom det også lød lidt skræmmende.

Hun sendte en kontrakt, der nærmest udelukkende handlede om Dominas lyster og krav til slaven. Der var ikke meget der var til forhandling. Jeg fik lov til at vælge 3 ting fra. Det var et slags menukort, hun efterfølgende kunne vælge og vrage imellem. Ret vildt! Alle scenarier, jeg nu havde sagt ja til, hun måtte udføre på mig. Gisp!

Jeg fik et antal pauseord og stopord til rådighed - begge med konsekvenser ved brug. Jeg ville jo udfordres - og det blev jeg. :) Hun ville have det på sin måde. Det var jo både tiltrækkende og afskrækkende at få den besked.


Kontrakten blev læst og underskrevet - en torturkontrakt i den hårde ende - jeg har aldrig prøvet noget lignende. Frækt men også med hjertebanken, for jeg var nervøs for om jeg kunne klare opholdet på 10 timers fangeskab og afstraffelse. 

En del af kontrakten lød bl.a. på at Domina Hermine 4 gange i løbet af de 10 timer - ca. hver 3. time - måtte spænde mig fast med hænderne oppe, benene spredt og piske mig i en time hver gang. Dvs op til 4 timers pisk i alt, hvis jeg kunne klare det. Jeg fik dog et slags pauseord - mere vil jeg ikke sige. Det var vildt….


Jeg ankom på det aftalte sted i Sverige, og jeg betalte restbeløbet. Herefter fik jeg håndjern på og blev blinded. Jeg blev lagt på bagsædet i hendes bil og mine ben og hænder blev fikseret med kæder og hængelåse, så jeg ikke kunne kravle nogen steder. Jeg fornemmede turen gik igennem en skov, men så ikke hvor vi kørte hen. 10 minutter senere kom jeg delvis fri og hen til det hus som var min “torturkælder” de næste 10 timer.


De kommende timer var helt specielle. Jeg blev tvunget til at drikke hendes urin i al den tid jeg var til hendes rådighed, og var bundet i mange forskellige stillinger og fik pisk som jeg aldrig havde fået det før. Det så virkelig ud til at Domina Hermine nød at piske. Hun er rimelig ung, langt flot hår og at se hende stå i lange støvler er mega frækt - lidt militæragtigt. Det er noget, som tænder mig. Opspændt piskede hun mig længe med forskellige piske - bløde 9 halet og hårde gummipiske og lange mega hårde læderpiske - de rigtig hårde. Jeg skreg og pev en del, men når hun ikke længere ville høre på det, eksekverede hun. Straks blev jeg gagget, så blinded og så tog hun flere hårde piske frem. Jeg fik et horn i hånden som kunne benyttes som stop- eller pauseord. Det var hårdt at tage imod så mange pisk, men jeg havde et mål med mig selv om, at jeg ville overleve den første time uden at opgive. Det lykkes, men min røv var rød og gul og meget varm - super frækt….


En af seancerne var hård cbt. Hun havde mange redskaber med - jeg blev smertetestet over længere tid, mens jeg var totalt fikseret med reb, kæder og cellofan. En vildt oplevelse jeg kunne blive afhængig af. Bl.a. pikbondage med hendes rå reb føltes vild. Senere sad hun afslappet og pressede sine lange negle ind i mine udspændte nosser, som om hun nød at se smerten i mine øjne. Jeg følte mig 100% i hendes magt. Whauu.


Når Domina ikke udførte direkte tortur på mig, lå jeg som regel bundet i lænkerne eller var fastlåst på en anden måde. Det var både ubehageligt og tiltrængt. Man skal ikke tænke for meget - bare dyrke sin submissive side. Det var også nervepirrende, da jeg aldrig vidste, hvornår hun ville komme tilbage, og hvad hun ville gøre ved mig.


Jeg fik at vide jeg skulle tage mit tøj og jakke på. Vi skulle på tur. Mine nosser blev bundet op og hun tog mig med ud i skoven. Nu skulle slaven piskes op af et træ. Jeg blev fikseret med både hænder om træet og fødderne udspændt. Kontrakten var lavet så hun altid skulle udfordre mig ekstra meget hver gang. Rebene blev derfor ekstra stramme - Hjælpeløs og blottet stod jeg der og fik pisk i ca 20 min - rigtig hårde til sidst og der måtte jeg bruge et pauseord for at få hende til at stoppe. Puuuh...

Og derefter var der bare afstraffelsen for brugen af pauseordet - jeg frøs ved tanken.... 1 spark i nosserne og 10 slag med spanskrør. Jeg krøb sammen —- uhhhh det var en hård afslutning. Jeg kunne ånde lettet op, og hun førte mig tilbage igen.




Senere på dagen legede hun med nåle mens jeg stod fikseret til en pæl i huset med cellofan fra top til tå. Selv mit ansigt blev bundet ind og hun legede med kontrollen af mit åndedræt. Det var mind fucking. Jeg fik nåle både i glansen og brystvorterne - smertefuldt med de tykke nåle i brystvorterne men vildt frækt. 


Jeg kunne fortælle meget mere om de hårde 10 timer. Det er min længste slavesceance, jeg har haft i mit liv. Det var udfordrende, men også vildt frækt - især efterfølgende når jeg tænker tilbage på, hvad Domina Hermine har udsat mig for, og de ting jeg "overlevede" uden at bruge pauseord. 


Hvis andre slaver går med fantasien om at prøve et slaveophold, vil jeg klart anbefale det. Domina Hermine er yderst dygtig og professionel, så man er i gode hænder, og selvom det er hårdt prioritere hun sundhed og sikkerhed øverst. :)

 


Jeg kom hjem med en øm krop og nogle meget farvestrålende baller, der i skrivende stund stadig minder mig om det næsten uvirkelige jeg oplevede i Sverige. 

Det gisper stadig i min krop, når jeg tænker tilbage på de mange dejlige, hårde timer i Domina Hermines selskab som hendes torturslave.


Ærbødigst Slave #462

1.524 visninger1 kommentar

Seneste blogindlæg

Se alle
bottom of page