top of page
Søg
  • Domina Hermine

Nye tiltag pga Corona-virus

Det er vigtigt at vi passer på hinanden og de svage i vores omgangskreds. Derfor har jeg indført en ny procedure, når jeg har med slaver at gøre.

Efter anvisning fra sundhedsmyndighederne:


1. Vask dine hænder tit eller brug håndsprit

-> Derfor skal du have været i bad umiddelbart inden mødet.

2. Host eller nys i dit ærme – ikke dine hænder

-> Derfor skal du afspritte dine hænder inden vi går igang.

3. Undgå håndtryk, kindkys og kram – begræns den fysiske kontakt

-> Derfor hilser jeg med 🙏 og et smil.

4. Vær opmærksom på rengøring – både hjemme og på arbejdspladsen

-> Derfor spritter jeg ekstra meget af på mig selv, på slaven og på redskaber og håndtag.

5. Vær opmærksom, når du er på steder med tæt kontakt til mange mennesker

-> Derfor melder jeg afbud, hvis jeg selv er i risiko-zonen.

-> Derfor skal du melde afbud, hvis du er syg og ikke booke en ny aftale, før der er gået 14 dage, og du er blevet 100% rask.


Jeg vil kun se 100% raske slaver.


645 visninger2 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle
bottom of page